Waarom?

Simpel…

Wij zijn van mening dat merken het sterkst zijn wanneer ze spreken en handelen als één. Hoe gerichter we het merk maken, hoe krachtiger het wordt. En hoe krachtiger het wordt, hoe efficiënter het zal zijn. We zijn niet alleen bezig met het vergroten van de naamsbekendheid, maar ook met het vergroten van het merkbelang.

Onze missie is om onze klanten al hun ideeën te laten spreken, simpelweg door alle stemmen als één te laten spreken, onder één merkbepalend idee. Dit is niet alleen een mooie reeks woorden, het is een visie die elke afdeling van het bedrijf intern op één lijn brengt, net zoals het elk werk dat we extern creëren inspireert. Van hoe het is gepositioneerd, hoe het wordt genoemd, hoe het eruit ziet, praat, beweegt en zich gedraagt.

We zijn niet enkel bezig met het vergroten van de brand awareness, maar ook met het vergroten van het merkbelang.

De wereld van marketing is nog nooit zo gefragmenteerd geweest. Het is ons doel om klanten te helpen alle aspecten van hun bedrijf te verenigen onder één merkbepalend idee. Omdat het in de kakofonie van de huidige markt gewoon niet genoeg meer is om alleen maar gezien of gehoord te worden, hebben merken een doel nodig dat hen in staat stelt te praten en een blijvende indruk achter te laten.

ANDERS ZIJN…

Onze manier van werken is anders dan anders. Door de jaren heen hebben we gemerkt dat klanten meer en meer verwachten van hun communicatiespecialisten. Vandaar hebben we onze missie volledig aangepast.

DirtyHippos is een selectief groepje van specialisten in online en offline marketing. Dirtyhippos heeft bewust niet veel klanten. daar we kwaliteit boven kwantiteit prefereren. DirtyHippos is er van overtuigd dat anders het gevaar lopen een nummertje te worden.

We streven ernaar onze klanten echt te kennen en als zodanig te handelen.

We gaan tot het uiterste en zien elk van hen als onze eigen firma die we vertegenwoordigen. We werken zeer nauw samen met het bedrijf en communicatie is key.

Door deze manier van werken zijn we heel sterk geworden in totaalcommunicatie. Hierdoor kunnen we voor onze klant dikwijls zelfstandig handelen en kan er veel sneller geanticipeerd worden als het nodig is.

EXCLUSIVITEIT

DirtyHippos is er zich van bewust dat we uniek moeten zijn en blijven. Vandaar dat we ook anders zijn dan anderen. Onze marketing is hard en heeft een aparte stem, durven is onze troef. We gaan steeds een stapje verder waar andere zich ongemakkelijk zouden voelen.

Ook voor onze klanten hanteren we deze instelling. De stem die onze klanten hebben brengen we op een zo goed mogelijke en originele manier naar buiten.

Daarnaast beloven we onze klanten exclusiviteit. Onze ontwerpen zijn steeds een one-of-a-kind design.

Er wordt met de klant besproken wat belangrijk is en hiermee wordt verdergewerkt.

We hebben een uitgesproken mening en zullen deze altijd eerlijk uitten, we zijn geen meelopers die gewoon snel doen wat de klant vraagt. We durven een discussie aangaan wanneer we er zeker van zijn dat de campagne een andere aanpak nodig heeft.

We durven gerust stellen dat al deze aspecten DirtyHippos exclusief maakt.