What we do?

ANDERS ZIJN…

Onze manier van werken is anders dan anders.
Door de jaren heen hebben we gemerkt dat klanten meer en meer verwachten van hun communicatiespecialisten.
Vandaar hebben we onze missie volledig aangepast.

Dirtyhippos heeft niet veel klanten. Dit komt omdat we kwaliteit voor kwantiteit zetten.

We werken nu nog maar voor een kleine selectie van klanten. We gaan tot het uiterste bij deze klanten en zien elk van hen als onze eigen firma die we vertegenwoordigen. We werken nauw samen met het bedrijf zelf, vandaar dat we ook voorstander zijn van op het betreffende bedrijf zelf te werken.

Hoe?

We werken op contractbasis met x aantal uren per week. Dit maakt het mogelijk om het bedrijf als ons eigen kind te bekijken en te behandelen. We kunnen onmiddellijk inspelen op de vragen en noden van de klant.

MERKONTWERP & MARKETING

Of uw merk nu moet worden gebouwd, vernieuwd of opnieuw moet worden ontworpen, wij zijn de partner die u helpt prospects om te zetten in klanten en klanten in evangelisten.

Geïntegreerde marketing

Als we een uitdaging aangaan, is onze missie altijd hetzelfde: voorwaartse beweging. Uw publiek zou moeten reageren – of het nu zo simpel is als het opwekken van een emotie, of zo uitvoerbaar als het besturen van een aankoop. We ontwikkelen geïntegreerde marketingoplossingen, wetende dat het eindresultaat net zo belangrijk is als de reis om er te komen.

Mediaplanning

Digitale chirurgen leven in de voorhoede van media, tools en strategie, altijd met het oog op spannende nieuwe kansen. We weten dat uw klant wordt blootgesteld aan alle vormen van media, dus denken en plannen we om geïntegreerde verbindingsplannen te maken die zijn gebouwd om een positieve interactie te hebben met al uw marketinginspanningen.

BRAND DESIGN & DEVELOPMENT

Bij DirtyHippos begrijpen we dat een merk veel meer is dan een logo. Een merk is de optelsom van elke ervaring die mensen hebben met uw bedrijf.

Contentstrategie

Adverteren aan het publiek van vandaag is gecompliceerder dan ooit. Vaak wordt een eenvoudige oefening in bewustwording opgevangen met scepticisme en algemene afstemming omdat consumenten meer verbonden en geïnformeerd zijn dan ooit. En er is een opkomende generatie die inherent cynisch is over merkberichten. Hoe pak je de aandacht van een publiek dat niet wil worden verkocht? Het draait allemaal om de inhoud.

Ontwerp bedenken

Het bouwen van een mooi product of een wrijvingsloze service is niet eenvoudig. Vraag het gewoon aan Apple, Burberry en United Technologies. Maar wat deze drie bedrijven gemeen hebben, is dat ze “Design Thinking” gebruiken die de chaos van creativiteit vormen tot levensvatbare bedrijfsideeën.

Website ontwerp en ontwikkeling

In onze kern zijn we een innovatie-strategiebureau, geboren uit technologie. We zijn gebouwd op een nerd cultuur van “wat is het volgende”. Een nieuwsgierigheid die ons inspireert om voortdurend te friemelen, te experimenteren, te falen, te proberen, te slagen, te spoelen en te herhalen.