fbpx
57805
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-57805,select-core-1.5,pitch-child-child-theme-ver-1.2,pitch-theme-ver-3.4.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,grid_1300,vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

Let’s keep it local!

LAT – Local Artist on Tour, is een initiatief voor muziek artiesten te steunen in de moeilijke tijden ten gevolge van het Corona-virus. De bedoeling is om zowel de artiesten als de evenement locaties te helpen door kleine en veilige events te organiseren.  Kortom een prachtig initiatief.

Het logo van LAT is krachtig, laat ons zeggen dat LAT zijn stempel ergens wil opdrukken. Er werden ook visuals gemaakt zowel voor posters als voor visuals voor social media.

Klant:

LAT

Category:

E-marketing, Logo & huisstijl

Date:

november 21, 2020

Tags:
LAT